Bilfrågan: Bonus för el? Bilfrågan 8 juli 2020 "Som vanligt en djungel – hur hänger det ihop med subventionen på elbilar?" Vi Bilägare svarar. 1 kommentarer Gasa (4) Bromsa (7)
Bilfrågan: Malus för USA-bil? Bilfrågan 10 januari 2018 ”Kommer alla importbilar som registreras efter 1 juli också få den nya skatten, även om de är tillverkade tidigare? En importbil beskattas ju i Sverige för första gången efter registrering.” Vi Bilägare svarar. 0 kommentarer Gasa (10) Bromsa (3)