Hoppa till huvudinnehåll
Hem
Main navigation
  • Nyheter
  • Tester
  • Premium
  • Meny
    • Alla artiklar
      • Nyheter
      • AutoIndex
      • Backspegeln
      • Bilfrågan
      • Reportage
    • Nyhetsbrev
    • Vi Bilägares podcast
    • Köpguider – välj rätt bil
    • Guider – bli en bättre bilägare
    • Tjänster
    • Tester
      • Tester av elbilar
      • Tester av laddhybrider
      • Biltester
      • Provkörningar
      • Begagnattester
      • Däcktester
      • Laddtester
      • Vi Bilägares långtest
      • Produkttester
      • Vägkrogar
    • Premium
      • Alla Premium-artiklar
      • Bli Premium-medlem
      • E-tidningen
      • Hantera din prenumeration
      • Så blir du Premium-medlem
      • Så läser du e-tidningen digitalt
    • Quiz
    • Forum
    • Följ oss på Facebook
    • Följ oss på Instagram
    • Prenumerera på nyhetsbrevet
    • Tidningen
      • Hantera din prenumeration
      • Prenumerera
      • Beställ tidigare nummer
      • Aktuellt nummer
      • Testspecial
      • Resespecial
      • Nyhetstips
      • Kontakta oss
      • Annonsera
    • Korsord
    • Shop
      • Beställ tidigare nummer
      • Internationellt körkort
  • Bli medlem
  • Logga in

Alla tester av Chevrolet Epica

På Vi Bilägare har vi just nu:

Totalt 4 artiklar om Chevrolet Epica ✅4 tester

Ljustest: Chevrolet Epica 2,5 LT

Ljus 15 oktober 2007
0 kommentarer Gasa (7) Bromsa (7)

Rosttest: Chevrolet Epica 2,5 LT (2007)

Rost 22 september 2007
0 kommentarer Gasa (4) Bromsa (3)

Biltest: Chevrolet Epica, Kia Magentis

Nybilstest 12 juni 2007
En stor glidarbil med spinnande sexcylindrig motor, smekande mjuk automatlåda och allsköns utrustning för mindre än 240 000 kronor. Det är väl ett klipp? Men Chevrolet Epica och Kia Magentis saknar också ett och annat och får nog kärvt att hävda sig. Ingen av de koreanska storbilarna är något lysande köp.
0 kommentarer Gasa (10) Bromsa (3)

Epica - en glidare

Test 12 juni 2007
En stor glidarbil med spinnande sexcylindrig motor, smekande mjuk automatlåda och allsköns utrustning för mindre än 240 000 kronor. Det är väl ett klipp? Men Chevrolet Epica och Kia Magentis saknar också ett och annat och får nog kärvt att hävda sig. Ingen av de koreanska storbilarna är något lysande köp.
0 kommentarer Gasa (8) Bromsa (3)
Prenumerera på 1259

Tester: De senaste vi kört

Danska dynamitracern provkörd: ”Överraskande bekväm”

Lånar teknik från Ford – och ser ut att ha rymt från en racerbana.

Ett lågprisbygge – som inte är tillräckligt billigt

Vi provkör nya Opel Frontera.

Mest bil för pengarna: ”Förnuftig och med låga kostnader”

Vinnaren i vårt nybilstest lastar som en Volvokombi från 80-talet.

Nutidens Volvo 164: ”Tystaste lyxbilen på marknaden?”

Vi provkör Volvos nykomling – och avslöjar en graverande brist.

Tidningar

  • Husbil&Husvagn
  • Klassiker
  • Moped

Kundservice

  • Läsarservice
  • Prenumera
  • Annonsera
  • Kontakt
  • Shop
  • Integritetspolicy

Märken

  • Aiways
  • Firefly
  • Onvo
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Buick
  • BYD
  • Cadillac
  • Caterham
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Daewoo
  • DFSK
  • Dodge
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Fisker
  • Ford
  • Genesis
  • GWM Wey
  • Holden
  • Honda
  • Hongqi
  • Hummer
  • Hyundai
  • Ineos
  • Isuzu
  • JAC
  • Jaguar
  • Jeep
  • KGM
  • Kia
  • Koenigsegg
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • LEVC
  • Lexus
  • Lincoln
  • Lotus
  • Lucid
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Maxus
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes
  • MG
  • Microlino
  • Mini
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nio
  • Nissan
  • Omoda
  • Opel
  • Ora
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Qoros
  • Ram
  • Range Rover
  • Renault
  • Rivian
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Skywell
  • Smart
  • Sono Motors
  • Spyker
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Think
  • Togg
  • Toyota
  • Uniti
  • Vinfast
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Xpeng
  • Zeekr
  • Zenvo
  • Zhidou