Hoppa till huvudinnehåll
Hem
Main navigation
  • Nyheter
  • Test
  • Forum
  • Meny
    • Alla artiklar
      • Nyheter
      • AutoIndex
      • Backspegeln
      • Bilfrågan
      • Reportage
    • Nyhetsbrev
    • Vi Bilägares podcast
    • Köpguider – välj rätt bil
    • Guider – bli en bättre bilägare
    • Tjänster
    • Tester
      • Tester av elbilar
      • Tester av laddhybrider
      • Biltester
      • Provkörningar
      • Begagnattester
      • Däcktester
      • Laddtester
      • Vi Bilägares långtest
      • Produkttester
      • Vägkrogar
    • Premium
      • Alla Premium-artiklar
      • Bli Premium-medlem
      • E-tidningen
      • Hantera din prenumeration
      • Så blir du Premium-medlem
      • Så läser du e-tidningen digitalt
    • Quiz
    • Forum
    • Följ oss på Facebook
    • Följ oss på Instagram
    • Prenumerera på nyhetsbrevet
    • Tidningen
      • Hantera din prenumeration
      • Prenumerera
      • Beställ tidigare nummer
      • Aktuellt nummer
      • Testspecial
      • Resespecial
      • Nyhetstips
      • Kontakta oss
      • Annonsera
    • Korsord
    • Shop
      • Beställ tidigare nummer
      • Internationellt körkort
  • Bli medlem
  • Logga in
    • Logga in som Premium-medlem
    • Logga in för att kommentera

Alla artiklar om Chevrolet Epica

På Vi Bilägare har vi just nu:

Totalt 4 artiklar om Chevrolet Epica ✅4 tester

Ljustest: Chevrolet Epica 2,5 LT

Ljus 15 oktober 2007
0 kommentarer Gasa (7) Bromsa (7)

Rosttest: Chevrolet Epica 2,5 LT (2007)

Rost 22 september 2007
0 kommentarer Gasa (4) Bromsa (3)

Biltest: Chevrolet Epica, Kia Magentis

Nybilstest 12 juni 2007
En stor glidarbil med spinnande sexcylindrig motor, smekande mjuk automatlåda och allsköns utrustning för mindre än 240 000 kronor. Det är väl ett klipp? Men Chevrolet Epica och Kia Magentis saknar också ett och annat och får nog kärvt att hävda sig. Ingen av de koreanska storbilarna är något lysande köp.
0 kommentarer Gasa (10) Bromsa (3)

Epica - en glidare

Test 12 juni 2007
En stor glidarbil med spinnande sexcylindrig motor, smekande mjuk automatlåda och allsköns utrustning för mindre än 240 000 kronor. Det är väl ett klipp? Men Chevrolet Epica och Kia Magentis saknar också ett och annat och får nog kärvt att hävda sig. Ingen av de koreanska storbilarna är något lysande köp.
0 kommentarer Gasa (8) Bromsa (3)
Prenumerera på 1259

Tester: De senaste vi kört

Volkswagens sjusitsiga familjebil tillbaka – vi provkör

Underbart praktisk eller hopplöst daterad?

Audi A6 provkörd: Större – men inte rymligare

Tillför den något nytt till klassen?

Renault 4 provkörd: Vad hände med den franska komforten?

Retrodesign på ytan, men under skalet döljer sig en modern elbil.

Volkswagen kör om Tesla i senaste elbilstestet

Jämn kamp – därför blir uppdaterade Model Y frånkörd.

Tidningar

  • Husbil&Husvagn
  • Klassiker
  • Moped

Kundservice

  • Läsarservice
  • Prenumera
  • Annonsera
  • Kontakt
  • Shop
  • Integritetspolicy

Märken

  • Aiways
  • Firefly
  • Onvo
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Buick
  • BYD
  • Cadillac
  • Caterham
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Daewoo
  • DFSK
  • Dodge
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Fisker
  • Ford
  • Genesis
  • GWM Wey
  • Holden
  • Honda
  • Hongqi
  • Hummer
  • Hyundai
  • Ineos
  • Isuzu
  • JAC
  • Jaguar
  • Jeep
  • KGM
  • Kia
  • Koenigsegg
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • LEVC
  • Lexus
  • Lincoln
  • Lotus
  • Lucid
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Maxus
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes
  • MG
  • Microlino
  • Mini
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nio
  • Nissan
  • Omoda
  • Opel
  • Ora
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Qoros
  • Ram
  • Range Rover
  • Renault
  • Rivian
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Skywell
  • Smart
  • Sono Motors
  • Spyker
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Think
  • Togg
  • Toyota
  • Uniti
  • Vinfast
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Xpeng
  • Zeekr
  • Zenvo
  • Zhidou