Flera bilköpare som slagit till på Toyotas populära laddhybrid sitter och fryser i sina bilar på vintern. Kupévärmen är för klen och någon uppdatering ska bilägarna inte hoppas på.
Toyota RAV4 Plug-in Hybrid iskall på vintern: ”Oacceptabelt”
Läs hela artikeln
Uppdaterat: 2022-01-13 14:30
Kommentarer
Det här måste vara fel. Jag har läst att Toyota är felfria så antagligen kör de här ägarna på fel sätt.
Ja, jag kräver omedelbart att samtliga regnummer redovisas. Annars är det påhittat för att förstöra för de smarta japanerna.
MVH AL
Jag funderade på en sån. Tur jag valde Id4 istället, den har riktigt snabb o skön värme!
Bättre med ren elbil, aldrig haft så snabb värme förr som jag har nu.
Tänk dig en elektrisk Volvo då Hendrik, 3 gånger så bra värme.
Har en Rav4 plug in sen aug 2020. Värmen fungerar fint när jag kör på enbart el. Likaså när jag fjärrstyrt värmen från telefonen en kvart-20 min innan och bilen stått ute i -10 grader. Har en räckvidd på ca 90 mil när den är fulltankad på el + bensin. På enbart el kör jag 70-90 km beroende på väder och vid.
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.