Alla långtest om Volkswagen Polo På Vi Bilägare har vi just nu: Totalt 134 artiklar om Volkswagen Polo ✅25 nyheter ✅39 tester ✅13 bilfrågor ✅3 köpguider
Häng med på sommartest! Långtest 11 augusti 2018 Vi Bilägare har testat hur semestervänliga våra bilar i långteststallet är. Se filmen från årets sommartest av Volvo XC40, Opel Insignia, Kia Optima PHEV, Volkswagen Polo och Skoda Karoq. 10 kommentarer Gasa (46) Bromsa (27)
Här är Vi Bilägares långteststall 2018 Långtest 10 januari 2018 Nu kan vi avslöja vilka nya bilar vi kommer att syna extra noga under året. 0 kommentarer Gasa Bromsa (1)
Långtest 2010: Fel och brister Långtest 17 januari 2011 Skoda Yeti var årets mest problemfria bil i långteststallet 2010. Kia Venga och Opel Astra drabbades dock av en rad fel. 12 kommentarer Gasa (18) Bromsa (18)
Långtest 2010: Kia Venga tappar minst i värde Långtest 13 januari 2011 Värdeminskningen är, näst inköpspriset, den största kostnaden för en ny bil. Av långtestbilarna varade Kia Vengas värde bäst. 10 kommentarer Gasa (11) Bromsa (21)
Långtest 2010: Peugeot 3008 och Kia Venga drabbade av lacksläpp Långtest 11 januari 2011 Långtestbilarna Peugeot 3008 och Kia Venga har bara varit i trafik i ett år. Ändå har båda börjat tappa lacken. 79 kommentarer Gasa (6) Bromsa (10)
Långtest 2010: Skoda Yeti förarnas favorit Långtest 10 januari 2011 Fyra av fem testförare rankar Skoda Yeti som 2010 års vettigaste långtestbil. Lika många har placerat Kia Venga på bottenplats. 15 kommentarer Gasa (6) Bromsa (10)
Långtest 2010: Irriterande problem går inte att åtgärda Långtest 1 november 2010 Nytt hopp har tänts för två av långteststallets problembilar. Det ena är att det kan finnas en medicin mot Volkswagen Polos ryckiga drivlina. Det andra är att det finns goda chanser att Opel Astras strejkande farthållare kan botas. Men i Kia Vengas fall är prognosen sämre. Den tröga gasreponsen och det mankerande stopp/start-systemet tycks vara något som långtestförarna får leva med. 9 kommentarer Gasa (13) Bromsa (10)
Långtest 2010: Hur tänker Peugeot? Långtest 31 augusti 2010 Ett nytt dimljusglas för några hundralappar, trodde vi. Men ack vad vi bedrog oss. Den knappt synliga skadan på långteststallets Peugeot 3008 visade sig kosta nästan 14 000 kronor att laga. Orsaken är en sällsynt kostnadsdrivande konstruktion av den bakre stötfångaren. Hur tänker Peugeot? 2 kommentarer Gasa (7) Bromsa (6)