Redaktionen Enkel service blev verkstadsräkning på 30 000 kr Bilia saltar notan ordentligt när det är dags för service av vår Volvo V90, tycker provförare Klas Skarin. Läs hela artikeln Uppdaterat: 2022-10-31 14:10 Kommentarer saabnisse Volvo har blivit ett bil för märkestrogna som inte behöver bry sig om pengar och pengars värde. Inte så underligt att marknadsandelen krymper i takt med krympande ekonomi. Men det här visar ju ändå att det kan löna sig att göra en marknadsundersökning och åka några mil för en service. Uppdaterat: 2022-10-31 18:06 Varje Saab är värd att vårdas och bevaras, sådana bilar görs inte längre Pi Kan ju också vara så att Volvo under många år varit en typisk "tjänstebil" och då gissar jag att brukaren inte bryr sig så mycket om servicekostnaden - bilen skall helt enkelt bara fungera. Uppdaterat: 2022-11-01 09:59 Logga in eller skaffa ett konto för att kommentera. Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.
saabnisse Volvo har blivit ett bil för märkestrogna som inte behöver bry sig om pengar och pengars värde. Inte så underligt att marknadsandelen krymper i takt med krympande ekonomi. Men det här visar ju ändå att det kan löna sig att göra en marknadsundersökning och åka några mil för en service. Uppdaterat: 2022-10-31 18:06 Varje Saab är värd att vårdas och bevaras, sådana bilar görs inte längre
Pi Kan ju också vara så att Volvo under många år varit en typisk "tjänstebil" och då gissar jag att brukaren inte bryr sig så mycket om servicekostnaden - bilen skall helt enkelt bara fungera. Uppdaterat: 2022-11-01 09:59
Kommentarer
Volvo har blivit ett bil för märkestrogna som inte behöver bry sig om pengar och pengars värde.
Inte så underligt att marknadsandelen krymper i takt med krympande ekonomi.
Men det här visar ju ändå att det kan löna sig att göra en marknadsundersökning och åka några mil för en service.
Kan ju också vara så att Volvo under många år varit en typisk "tjänstebil" och då gissar jag att brukaren inte bryr sig så mycket om servicekostnaden - bilen skall helt enkelt bara fungera.
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.