Trots den retroinspirerade, minimalistiska designen är de nya konceptbilarna packade med teknik. En av dem kan skifta färg automatiskt.
Trots den retroinspirerade, minimalistiska designen är de nya konceptbilarna packade med teknik. En av dem kan skifta färg automatiskt.
Kommentarer
Hoppas de vintertestar bilarna noga innan de kommer ut.
Nya iX verkar inte testad ordentligt, fönsterhissmekaniken fryser fast, den karmlösa rutan hamnar utanför när man stänger dörren.
Äntligen normalare bilar. Nuvarande BMW-formspråket är smaklöst och vulgärt.
Fronten som skärm och vindrutan i varje fall, förefaller ju bekant.
Har för mig att GM arbetade på en ännu mer avancerad vindruta medan BMW:s utvecklingschef ännu arbetade kvar för Opel.
Om det är rena batterifordon så gör de nog bäst att antingen inte vintertesta alls eller hålla resultaten hemliga om de vill sälja några.
Nuvarande fiaskon fungerar ju "sådär" vintertid.
Batterifordon är oerhört bra i vinterförhållanden, åtminstone Tesla. Stabila vägegenskaper en hejdundranes värme och bra batterimanagement.
JL
Säger detsamma om Enyaq. Är ganska övertygad om att även BMWs elbilar fungera ypperligt på vintern.
BMW chefer har tänkt på att kopia designskiss från Alfa Romeo Alfetta som gör uppkäftigt knick.
Nya konceptbilarna att visas mässan och personlig intressen och röstar om det eventuellt produkter och säljer.
https://www.motor-talk.de/bilder/bmw-ivision-dee-g87313222/dee-vs-alfetta-i210564959.html
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.