Pi har helt rätt, jag har också sett att vilken bil någon än väljer så gratuleras det först för att något senare, av någon, få förklarat att det minsann var helt fel och att det verkligen finns bättre.
Men det är inget specifikt för detta forum, det gäller alla och överallt.
Det finns alltid de som vet bättre och det stämmer säkert, bara de nöjer sig med det och inte försöker visa att de vet bäst.
När jag tänker efter tror jag inte att jag köpt en enda bil, av de jag tänkt behålla, utan att få höra att det är fel.
Jag har haft minst en Saab oavbrutet sedan 1972, för närvarande finns tre i familjen, vi får se hur länge det kan fortsätta, de blir ju allt färre.
Men jag har ofta undrat över hur det kan vara ett problem för andra än för mig?
Ursäkta men jag förstår inte problemet. Har själv gått ifrån ett av bilvärldens (i Sverige åtminstånde) största hatobjekt Opel och inte fan har jag fått applåder precis när jag skrivit om mina bilar men va fan det är väl ingen religion direkt att äga ett bilmärke. När jag sedan som nu gått över till Volvo p.g.a. att jag ville ha en SUV så får jag frågan om jag slagit i huvudet eftersom jag gått ifrån Opel till Volvo. Alltså nu får jag kritik för det. Personligen skiter jag i vad vissa tycker men blir ibland upprörd över vissas enögdhet och hyllande av sitt eget bilmärke, till varje pris.Det blir stundtals direkt löjligt.
Tycker prestigelös inlägg är klockrent. Det säger det mesta om debattklimatet på olika bilsajter.
Ursäkta men jag förstår inte problemet. Har själv gått ifrån ett av bilvärldens (i Sverige åtminstånde) största hatobjekt Opel och inte fan har jag fått applåder precis när jag skrivit om mina bilar men va fan det är väl ingen religion direkt att äga ett bilmärke. När jag sedan som nu gått över till Volvo p.g.a. att jag ville ha en SUV så får jag frågan om jag slagit i huvudet eftersom jag gått ifrån Opel till Volvo. Alltså nu får jag kritik för det. Personligen skiter jag i vad vissa tycker men blir ibland upprörd över vissas enögdhet och hyllande av sitt eget bilmärke, till varje pris.Det blir stundtals direkt löjligt.
Tycker prestigelös inlägg är klockrent. Det säger det mesta om debattklimatet på olika bilsajter.