Toyota Previa

5 inlägg 0 nya
Toyota Previa

Är det någon som kan svara på varför det låter som den bara går på 3 cylindrar när man startar upp den. (Varm som kall)
Den gör det inte för då skulle HC värden bli höga varför det måste vara något i avgasreningen som gör att det låter så.
är det någon som vet om det är någon ventil eller annat som gör detta. Så fort man fått upp varvet och kör så märks inget.

_Anonymous_ (ej verifierad)

Anonymous DataHacker Group

Årsmodell, Miltal, hur är den servad ect??

Eftersom Toyota lär ha en vansinnig jämn kvalité spelar årsmodell väl ingen roll Hanzzon?
Ett bättre svar är väl att Toyotabilar ofta låter konstigt om man jämför med riktiga bilar?
.
Troligen .. en igensatt spridare. Att den faktiskt går på tre behöver inte påverka HC ..

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull. (W.C. Fields) - Ibland skojar jag på skoj - men ibland skojar jag på fullt allvar (Jes_)

Toyota Previa började tillverkas för en bra bit över 20år sedan Jes så självklart har årsmodel och modell en betydelse...
Tror du det Jes? Tja eller ett igensatt bränslefilter eller något liknande? Det har jag varit med om men vi har faktiskt aldrig bytt någon spridare på Previa, de har nämligen inte Bosch-spridare som våra "egna" bilmärken oftast har utan bättre kvalitét på spridarna, självklart är felet inte omöjligt ändå men inte alls så vanligt... =)

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.