Vi Bilägares forum

Protestlista

Protestlista

Tysbilskramarna får mobbas, ljuga och bete sig hur som helst på denna sida. Nu får det vara nog!

Väljer att vara anonym i denna tråd för att den ska bli neutral.

Skriv under här om ni liksom jag är trött på detta.

Ha en bra dag!

Uppdaterat: 2013-07-31 17:30

Kommentarer

Håller med föregående talare.

Uppdaterat: 2013-07-30 06:58

Håller med föregående talare.

Uppdaterat: 2013-07-30 10:28
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Håller med crister_1

Uppdaterat: 2013-07-30 10:49
Regel 1: Jag har alltid rätt. Regel 2: Om jag någon gång skulle ha fel träder regel 1 i kraft.

Hur kan det komma sig att det fortfarande går att skriva en massa strunt under olika och helt nya signaturer och utan att vara inloggad?
Och hur sjutton kan man tillåtas skriva en massa smörja som "Anonymous"?

Uppdaterat: 2013-07-30 11:34
Varje Saab är värd att vårdas och bevaras, sådana bilar görs inte längre

Är det bara jag som tycker mig ana att inlägget bär Birgers/Shoguns signatur?

F.ö. kan man notera att protestlistan genererade en hel radda med underskrifter:-)

Uppdaterat: 2013-07-30 20:19
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Jes_, det är inget syftningsfel; det är så man språkar i Värmland. Jag är född där och bott där många år. "Sluta mobbas!" är ett synnerligen värmländskt uttryck;-)

F.ö. är Uno mer begåvad än TS;-))))

Uppdaterat: 2013-07-30 21:20
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience.

jag vill bara säga att jag inte skapat denna tråd. och att jag varit bortrest nu när det är semestertider får faktiskt signaturen al ha överseende med att jag inte hänger här hela semestern och svarar så fort ett inlägg görs. jag är här för att lära om bilar, tyvärr får man inte lära sig mycket för de som kan något om bilar har slutat skriva (hanzzon tex) i stor utsträckning. det man får lära sig här nu är hur man inte ska uppföra sig på ett forum och det är det jag reagerat på och påtalat både här på forumet och i artikelkommentarer och till vibilägare. därför kommer snart ändringar. men detta är ju inte populärt att man påtalar bland de som ägnar sig åt personliga angrepp och nedlåtande kommentarer om andra och tycker att det är ok. så börja här och nu att diskutera utan personliga angrepp, nedlåtande kommentarer om andra, och översittarattityd i sina skrivelser så blir nog detta en trevlig sida till slut och man kan lära sig något om bilar och inte nationalekonomi i allt som rör bilar.........önskar en som står i begrepp att byta bil och lära om bilar.

Uppdaterat: 2013-07-31 17:21

Saabnisse:
Det går inte att skriva om man inte har ett användarkonto. I stället har vi att göra med användare som skapar och sedan tar bort konton. Bara för att jävlas. Tyvärr är det så.

Alla:
Jag låser den här tråden. Om det är någon som vill diskutera det som händer i kommentarsfältet så hänvisar jag till andra trådar.

/Fredrik Diits Vikström, Vi Bilägare

Uppdaterat: 2013-07-31 17:30