Vi Bilägares forum

hur hittar jag mina kommentarer?

hur hittar jag mina kommentarer?

Hur hittar jag mina kommentarer jag gjort på diverse ställen på sidan? Går jag in på min profil så kan jag bara se mina foruminlägg.

Uppdaterat: 2013-12-27 01:58
It's a very good idea to leave a sinking ship

Kommentarer

Jag undrar det samma. Kan inte ens se foruminläggen på min profil. Varför finns sökrutan bara på forum numera??

Uppdaterat: 2014-01-04 01:20

Hur hittar jag "Underdrev utsläpp - betalar dyrt." Varför är den tråden borttagen och omöjlig att hitta?

Uppdaterat: 2014-01-04 01:53

Tack! Nu hittade jag tråden Jes.

Uppdaterat: 2014-01-04 23:53

Hej, vi håller på med en ny version av sajten och det blir ett så stort steg att vi bygger nytt, snarare än att renovera det gamla. Sökrutan försvann i och med ett problem (för dåliga sökresultat) och eftersom den nya sajten snart är klar vill vi inte lägga mer utveckling på den här plattformen.
Jag noterar att ni vill kunna se era kommentarer till artiklarna också. Bra synpunkt! Tar med mig det så försöker vi fixa det i nästa version som alltså inte är alltför långt borta.

Uppdaterat: 2014-01-08 17:52
// Webbchef och affärsutvecklare på OK-Förlaget //

Hur blev det med detta? Nu hittar jag ingenting alls längre.

Uppdaterat: 2014-08-17 21:21
It's a very good idea to leave a sinking ship

Sökfunktionen finns uppe till höger i förstorningsglaset. Resultatet kan därefter filtreras på skribent om man vill det. Exempelvis http://www.vibilagare.se/search/site/johane_1?f[0]=is_uid%3A15480 Men jag ska snabbt poängtera att detta inte är någon slutgiltig version, den här sökfunktionen bör vi fila vidare på.
Noterar att vi bör lista kommentarer och foruminlägg på respektive profilsidan, det bör åtgärdas.

Uppdaterat: 2014-09-01 11:01
// Webbchef och affärsutvecklare på OK-Förlaget //

På den egna profilsidan, den som bara visas för en själv, vill i alla fall jag ha full kontroll på min aktivitet på siten. Allt ska synas och även i viss mån kunna editeras. Nu finns där ingenting i princip. Bra att det inte är den slutgiltiga.

Uppdaterat: 2014-09-02 10:13
It's a very good idea to leave a sinking ship