Att Muller vill fortsätta, är självklart - han riskerar aldrig egna pengar - och han "får vara med". Själv "gör han - självklart - inget", förutom att prata. Det märkliga är om två affärsmän - även om de är ryssar - vill satsa pengar på en "loser". Visserligen får dom också "vara med", men riskerar uppenbarligen att förlora mycket pengar.
Det som lockar är - naturligtvis - de fantasisummor som betalas för bilar typ Ferrari och uppåt. Ryssarna inser inte att ingen betalar fantasisummor för bilar utvecklade av en "loser".
T.o.m "dammsugarkungen" misslyckades med att sätta sin Grenadier i produktion.
Nåja, att kalla Muller för en "loser" tycker jag är helt fel, snarare är han ju en överlevare, det har han ju visat flera gånger genom att lyckas få sponsorer till sina projekt.
Visst har de förlorat pengar jämt, där är det ju helt riktigt, men själv har han ju klarat sig och det gör inte en "loser".
Uppdaterat: 2022-01-07 09:29
Varje Saab är värd att vårdas och bevaras, sådana bilar görs inte längre
Nisse, Muller har inte som huvudmål, att lura till sig pengar, det är en - för honom - positiv bieffekt. Hans huvudmål är att stå i händelsernas centrum - i bilvärlden. Du kan titta på bilder från hans framträdande under SAAB -epoken. Tyvärr drog han med en mycket duglig - och trevlig - människa i "skiten".
Han har - tack och lov - totalt misslyckats att etablera sig i "bilvärlden" =loser.
Vi har mycket att tacka Müller för. Utan honom hade inte ng9-5, ng9-5SC eller 9-4X kommit ut på marknaden!❤️ SportCombin hann tyvärr inte levereras till kunderna, men har ändå satt stora spår i SAABhistorien! Så mycket gemenskap mellan trevliga människor som dessa bilar skapat är mycket värt för tusentals människor!🤓❤️
Kommentarer
Att Muller vill fortsätta, är självklart - han riskerar aldrig egna pengar - och han "får vara med". Själv "gör han - självklart - inget", förutom att prata. Det märkliga är om två affärsmän - även om de är ryssar - vill satsa pengar på en "loser". Visserligen får dom också "vara med", men riskerar uppenbarligen att förlora mycket pengar.
Det som lockar är - naturligtvis - de fantasisummor som betalas för bilar typ Ferrari och uppåt. Ryssarna inser inte att ingen betalar fantasisummor för bilar utvecklade av en "loser".
T.o.m "dammsugarkungen" misslyckades med att sätta sin Grenadier i produktion.
Nåja, att kalla Muller för en "loser" tycker jag är helt fel, snarare är han ju en överlevare, det har han ju visat flera gånger genom att lyckas få sponsorer till sina projekt.
Visst har de förlorat pengar jämt, där är det ju helt riktigt, men själv har han ju klarat sig och det gör inte en "loser".
Nisse, Muller har inte som huvudmål, att lura till sig pengar, det är en - för honom - positiv bieffekt. Hans huvudmål är att stå i händelsernas centrum - i bilvärlden. Du kan titta på bilder från hans framträdande under SAAB -epoken. Tyvärr drog han med en mycket duglig - och trevlig - människa i "skiten".
Han har - tack och lov - totalt misslyckats att etablera sig i "bilvärlden" =loser.
Vi har mycket att tacka Müller för. Utan honom hade inte ng9-5, ng9-5SC eller 9-4X kommit ut på marknaden!❤️ SportCombin hann tyvärr inte levereras till kunderna, men har ändå satt stora spår i SAABhistorien! Så mycket gemenskap mellan trevliga människor som dessa bilar skapat är mycket värt för tusentals människor!🤓❤️
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.