Volvo S60

Model: 
Årsmodell: 
2005
Modellbenämning: 
Beskrivning av problemet: 
Dålig leveranstatus på ny bil och kvalitetsfel samt farthållare saknades. Hemkommen upptäckte vi en lackskada på bakluckan där typemblemet suttit ( demonteringsskada ). Visby Motorcentral är återförsäljaren.
Lösning på problemet: 
Hoppas Volvo agerar annars får det bli en rättslig prövning. Även massmedia kommer att få ta del av affären om så blir nödvändigt. <br/><br/> Av: Bo o Pat
Övriga kommentarer: 
Köpte bilen via en bulvan på Blocket som agerade för Visby Motorcentrals räkning och 10 procents rabatt på listade priser utlovades. Bilen orderbeställd från fabrik i Belgien. Volvo kundsupport har bekräftat att en bil de hade stående eftermonterade man den urustning som svarade mot vår order. Visby köpte bilen och den levererades sedan i dåligt skick. Visby Motorcentral tycker den var i toppskick och tycker det fortfarande efter att andra verkstäder kollat bilen och bekräftat felen.

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.