Volvo t ex har ju under en massa år försökt komma upp i höga årsvolymer men inte lyckats på långt när så bra som Tesla gjort på några få år. Så nåt måste dom rimligen gjort rätt i alla fall. Nu kanske detta inlägg inte riktigt landade i rätt tråd men lite relevans till antalet levererade bilar har det trots allt...:)
Kommentarer
Imponerande och det för ett företag som jag gav max ett par år att överleva.
Men det var länge sedan och det är något jag fått äta upp många gånger sedan dess!
Det har hänt en del sen man såg den första Roadstern i trafiken.
Och då är ju en väldigt stor del av dessa öppna för alla märken. Smart och snyggt gjort!
Ska ge mig på en längre roadtrip på el ner i Europa nästa sommar. Då blir det att teckna ett månadsabonnemang hos Tesla tror jag.
Volvo t ex har ju under en massa år försökt komma upp i höga årsvolymer men inte lyckats på långt när så bra som Tesla gjort på några få år. Så nåt måste dom rimligen gjort rätt i alla fall. Nu kanske detta inlägg inte riktigt landade i rätt tråd men lite relevans till antalet levererade bilar har det trots allt...:)
Pi
Antagligen så hade Tesla inte byggt ut laddstationerna i hög takt om de sålt dåligt med bilar.
Jo Axa - det var detta jag åsyftade.
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.