ViB:s Forum

6 inlägg 0 nya
ViB:s Forum

ViB behöver verkligen göra något åt sitt forum.
Man kan vara inloggad och skriva ett långt inlägg och när man skickar det loggas man ut omedelbart och allt raderas.
Ska det vara så?
Och går man tillbaka till äldre inlägg blir det bara blaj-blaj.
Ska det vara så?

Varje Saab är värd att vårdas och bevaras, sådana bilar görs inte längre

Ok, men jag tycker det är väldigt dåligt.
Och ännu sämre är det ju att ingen ansvarig från ViB orkar svara.
Ynkligt, är ett snällt ord.

Är inte Vibilägare ett slags Konsum/Obs, fråga någon anställd i en Konsum/Obs affär om något, om dom överhuvudtaget vet något om det du frågar. Så kanske dom svarar att det står där borta och pekar i vilken riktning du ska gå. Så är det inte på Ica då följer den anställde med dej och visar på det du frågat om tex var det står. Kort sagt mer engagerad personal, detta verkar också passa in på Vibilägare som också tillhör kooperationen.

(Kanske lite generellt, men en del sanning ligger det i det) Behöver jag säga att jag handlar på Ica ;o)

Förövrigt tycker jag att Forumet skulle bytas ut till samma som Tv och Ams har det funkar mycket bättre, det här är ett billigt skit program man köpt billigt från Polen.

Hoppsan, var det Polen? Jag trodde det kom från Azerbadjan, där ser man vad fel man kan ha. [b]:-l[/b]

Jag läser vad ni skriver och jag är den förste att beklaga att inget hänt, trots mina enträgna böner till tekniken, men jag hoppas att vi, med den nya sajt som är under uppsegling, kan få ordning på detta. Så: Håll ut!

mvh
Torsten Björklund
web-redaktör
Vi Bilägare

Tack, så mycket Torsten, vi väntar likt anställda på en ineffektiv kolshos i Ryssland att chefen ska tala om för oss vad vi ska göra ;o)

Saabnisse, kanske det var Azerbadjan ;o)

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.