Vi Bilägares forum

Skriver ni av Teknikens värld?

Skriver ni av Teknikens värld?

Hej!

Jag undrar hur det kommer sig att er text i provkörningen av Audi A3 e-power är så gott som exakt densamma som Teknikens Världs provkörning. Eller kanske är det tvärsom, men hur som helst undrar jag hur det kommer sig, eftersom ni har satt er reporters namn på artikeln och det har även Teknikens Värld gjort. Vem gjorde reportaget och vem skrev texten egentligen?

Uppdaterat: 2010-09-24 01:44

Kommentarer

Jag skulle gissa att anledningen till att testerna är så lika är att journalisterna skriver av den pressinformation som leverantören skrivit. Dessutom pratar ju journalisterna med varandra i baren på kvällen om bilarna och kanske har samma synpunkter? Eller...

Uppdaterat: 2007-09-12 23:58
maccaddam

Uno, du är en väldigt sjuk människa! Sök hjälp!

Uppdaterat: 2016-09-16 18:09

Det sjuka är att han använder ett församlingsnamn för sina sjuka handlingar man borde ta printscreen och skicka bilden till Rogberga Kyrka församling.

Uppdaterat: 2016-09-16 18:20

Ja - nu är det inte längre nån tvekan om vem som döljer sig bakom den signaturen. Och vad kunde man tänka sig annat än sånt här efter att redaktionen stängt för helgen....

Uppdaterat: 2016-09-16 18:50

Han blir snart anmäld igen.

Uppdaterat: 2016-09-16 19:14
Regel 1: Jag har alltid rätt. Regel 2: Om jag någon gång skulle ha fel träder regel 1 i kraft.

Det blir bara bättre och bättre för var dag.

Uppdaterat: 2016-09-16 19:45
Lås inga trådar.

Alltså... Ja, det är uppenbarligen någon som trollar, men jösses vad trollet matas med massa inlägg på en gång. Bry er inte så tröttnar de så småningom.

Uppdaterat: 2016-09-17 10:20