Bilägare som har en några år gammal Renault Zoe riskerar att bli av med uppkopplingen till mobilappen när abonnemanget löper ut. Det är oklart när en lösning kan finnas på plats.
Bilägare som har en några år gammal Renault Zoe riskerar att bli av med uppkopplingen till mobilappen när abonnemanget löper ut. Det är oklart när en lösning kan finnas på plats.
Kommentarer
Det här handlar tydligen om en miss relaterad till att Hedin tog över agenturen från Renault, och det kan vara så att man inte fick de administrativa processerna på plats för överföring av abonnemang och kundinfo från den tidigare agenturen till den nya.
Dåligt skött oavsett.
Samma på min Trafic. Navigationen från TomTom gick inte att uppdatera, Renault verkstaden Bilia hade inte en aning om hur man skulle göra, och hade ingen information om det.
TomTom kunde inte heller göra nått då den var originalinstalerad i en Renault.
Bilen från -14 hade kartor från -11, de kändes inte helt "up to date" åren 15-18 när jag åkte i bilen.
Vi drabbades också av detta. Vi ringde Renault kundservice och de förlänger abonnemanget kostnadsfritt 6 månader. Efter det ska vi kunna förlänga via återförsäljaren.
Bra löst, men de skulle kunna gå ut med info till alla.
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.