Nästa artikel
Sprucken ratt efter 2 000 mil: ”Undermålig kvalitet”
Reportage

Sprucken ratt efter 2 000 mil: ”Undermålig kvalitet”

Publicerad 24 maj 2021
Clio-ägaren Tim trodde att nybilsgarantin skulle gälla.
Lädret i ratten sprack på en Renault Clio efter knappt 2 000 mil. Garantiärende? Nej, hävdar Renault, trots att nybilsgarantin gäller även inredningen.

Ta del av allt material – bli Premium-medlem

Det här är en låst artikel. Logga in för att fortsätta läsa.

Digital prenumeration

Ta del av allt material – bli Premium-medlem

Det här är en del av vårt premium-innehåll. För att läsa vidare behöver du starta en prenumeration eller logga in om du redan har ett konto.

Tillgång till alla artiklar
Digital tidning ingår
Exklusivt nyhetsbrev

Ämnen i artikeln

Missa inget från Vi Bilägare

Genom att anmäla dig godkänner du OK-förlagets personuppgiftspolicy.