Bild
Nästa artikel

Vibilagare.se gör din bil varm - från sovrummet!

TÄVLA OCH VINN:

Trött på kylan? Då ska du vara med i Vibilagare.ses tävling. Vi lottar ut tio stycken fjärrströmbrytare - så du kan starta motorvärmaren utan att lämna sängen.

Bloggare Bäcklund har redan utnämnt den till Årets Julklapp. Nu har du chansen att vinna en fjärrströmbrytare från Waveman. Då slipper du lämna sängen för att gå ut i kylan och plugga in motor- och kupévärmaren.

Eller som Bloggare Bäcklund uttrycker det:

"Jag vaknar på morgonen, sträcker ut handen efter fjärrkontrollen och trycker på ON-knappen. Två timmar senare går jag ut och sätter mig i en varm bil."

Allt du behöver göra är att skicka in ett mail med "Årets Julklapp" till tavling@vibilagare.se så har du möjlighet att bli en av tio lyckliga vinnare!

Tävlingen pågår till den 7 januari.
---
Eftersom flera personer hört av sig och undrat var de ska skicka sitt svar, så vill vi påpeka att det är mailadressen över som gäller. Det räcker inte att svara bland kommentarerna (som nu försvinner för att undvika mer förvirring).
Taggar: Nyheter
Vibilagare.se gör din bil varm - från sovrummet!

Kommentarer

#1
Martin Ström
2008-12-09 12:41

Hej!
Det är alltid trevligt med tävlingar, och fjärrströmbrytaren verkar vara en kul och användbar pryl. Men hur kan man ordna så att tävlingen om "årets julklapp" avslutas först den 7 januari?

#1
Ola Andersson, Vibilagare.se
2008-12-09 12:47

Detta är inte en tävling om "Årets Julklapp", det är bloggare Bäcklund som utnämnt den till det. Att ni får döpa mailen till årets julklapp är bara för att vi ska kunna särskilja mailen från varandra.

#1
Eva Larsson
2008-12-09 15:07

In för kalla vintermånader med bilen
välkomnar jag uppskatad grej, vilken
jag kommer att köpa om jag inte vinner vilken panggrej!!!!

#1
Lars Sjöström
2008-12-09 15:55

Vad menas med fjärr?
Hur långt ifrån kan man vara för att det ska funka?

#1
Stig Leitner
2008-12-09 17:30

Kan ni fixa så att kabeln också ansluts med fjärrkontrollen?

#1
Nils Eric Berg
2008-12-09 18:39

Det är klart att jag skall vinna en fjärrströmbrytare jag har ju en etanolbil.
Tack på förhand!!!!

#1
Flux
2008-12-09 18:55

Fungerar den som timer oxå? Annars måste man ju lika fullt ut och sätta kabln i timern.

#1
Heinz Zwahlen
2008-12-09 20:41

Helt perfekt för en Pensionär som åker olika tider på dyngnet och inte alla dagar heller.

#1
Tommy Hill
2008-12-09 20:54

"Årets julklapp"

#1
Tor-Leif Andersson
2008-12-09 22:30

"Årets julklapp" fjärrkontrollen är perfekt till styrning av dammsugaren. Telefonen ringer ju alltid just när man dammsuger.

#1
Bo Rosén
2008-12-10 00:08

Otroligt värmande vid vinterskyla.

#1
Reijo Manu
2008-12-10 09:55

Utmärkt produkt som kan utvecklas i och med att bygga in den i alla nya motorvärmaruttag.
Sen bör man kunna datorstyra den också med veckoprogram osv.
Sen är det bara att sätta in sladden när man parkerar!

#1
torsten nylen
2008-12-10 10:01

EN bekväm julklapp för
bilägaren

#1
Roland Pehrsson
2008-12-10 10:05

Ja det verkar vara en bra sak
hoppas bara att den räcker till
garaget som är fristående ca
50 meter från huset. Hoppas det

#1
Kay Svensson
2008-12-10 10:53

BRA Ide!! Vi Bilägare ligger före,som vanligt!!

#1
Frithiof
2008-12-10 12:01

Toppen! Räckvidd?
Har i flera år haft en bränsledriven kupé- och motorvärmare med fjärrmanövrering som också fungerar när man står parkerad vid stormarknaden.

#1
Branislav Turic
2008-12-10 14:00

Kanon bra julklapp.Så lat som jag är skulle jag verkligen behöva en såndär.

#1
Claes Hesse
2008-12-10 14:59

En strömbrytare med fjärrkontakt
är bättre än att ha en egen vakt
för att hålla kontrollen intakt

#1
Lars Nordlund
2008-12-10 15:08

Bra att den sparar några steg som jag kan lägga på joggingbanan i stället!

#1
Bruno Carlström
2008-12-10 16:05

Tyvärr för er som tänker använda fjärrbrytaren för motorvärmare så är den inte tillåten för utomhusbruk.
"Clas i Sjön" säljer godkända för 198 spänn, samma märke så fjärren fungerar också till den.

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.