Bild
Nästa artikel

Salongen har startat - här är första bilderna

DIREKT FRÅN GENÈVE:

Bilsalongen i Genève har dragit igång. Och nu kan Vibilagare.se bjuda på de första bilderna från salongen. Kolla in bildspelet och kommentarerna här!

+++++
Vibilagare.se återkommer med fler bilder framöver.
Taggar: Nyheter

Kommentarer

#1
Bengt
2009-03-02 17:48

Kul bilder! Hoppas på mer nyheter i de kommande dagarna.

#1
Göthe lingehag
2009-03-02 17:50

Huvuddelen av bilderna är alldeles för otydliga för att ha någon åsikt om dem!

#1
Anders
2009-03-02 17:56

Till Göthe. Vad menar du? Jag ser samtliga bilder och tycker inte de är otydliga. Jag ser inte många bilar eftersom de är övertäckta men jag ser ju vad som är på bilderna. Förutom Saab och det verkar ju vara deras tanke bakom det hela.

#1
Lägerleffe
2009-03-02 18:11

Grattis Vi Bilägare. Snabbast på nätet från Genève.

#1
S-E S
2009-03-02 19:40

Av bildspelet framgår det att några bilfabrikanter har fattat marknaden rätt och dragit något gammalt över sig!

#1
Bergq
2009-03-02 20:50

Bildtexten till bild 2 står de att de möjligen ser ut att vara Saabs frälsare, jag antar att de syftas på nya 9-5? Men jag tycker de syns ganska tydligt att de är 9-X Air, conceptbilen som jag tror visades först i Paris(?).
Nåväl, jag kan ha fel.

#1
Kjell-Åke
2009-03-03 10:36

Finns det anledning att visa ett flertal "Liksäckar"på bild?

#1
Henrik
2009-03-03 17:38

Grattis ViB till nätets sämsta bilder när det gäller bilar. Lär av AMS och kom igen, lägg ut nån video också!

#1
Ola Andersson, Vibilagare.se
2009-03-03 18:04

Jag kan ta det här med. Bilderna blir inte större eftersom att systemet inte tillåter det. Jag önskar att vi hade kunnat bjuda på högupplösta bilder (och därmed göra mer med dem) men i dagsläget går inte det.

#1
Jon
2009-03-03 21:17

Bilderna blir inte större för att systemet inte tillåter det????? Vem köper ni tjänsten av? De är inte värda pengarna i alla fall, eller varför har ni en sida som är kvar på 90-talet?
Jag ser bilderna men de borde gå att klicka på. Nu i kristider kan ni nog förhandla till er en bra tjänst till vettigt pris :)

#1
Doc...
2009-03-03 22:53

Skärpning, är man först med bilder från en bilmässa så får det ej vara sådana Kalkonbilder med bilar under skynken....

#1
Ralle
2009-03-04 00:06

Men kom igen nu för faaaaaaan. Det är ju humor eller är det bara jag som fattar det? Om en sån här bilmässa startar på måndagen så ska väl bilarna kunna ses på måndagen med.
Det är väl det som fotografen skämtar om och det ser man i texterna. Jag tycker det är kul och förstår skämtet. Det är inte fotografens fel att bilarna är täkta.
Bättre med lite bilder på måndagen än inga alls säger jag! Tack för mig!

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.