Bild
Nästa artikel
Opel frias från fuskmisstankar

Opel frias från fuskmisstankar

Nyheter

Utredare i Frankrike säger att de inte funnit bevis för att Opel ska ha mixtrat med sina dieselmotorer.

Kommentarer

#1
2017-03-21 19:38

Så förunderligt "tyst" det blev!

#2
2017-03-21 22:49

Ha ha knappast oväntat...
(tystnaden alltså)

#3
2017-03-21 23:19

Eller så är ointresset för Opel obefintligt...

#4
2017-03-22 00:46

???

#5
2017-03-22 07:33

Lasse J och N-iklas:
Menar ni tyst från Frankrike efter att PSA skall köpa Opel?

#6
2017-03-22 10:00

Läs artikeln igen och gissa!
Ser för övrigt fram mot den dag svenska myndigheter tänker granska Volvo.

#7
2017-03-22 10:02

Gissar på att N-iklas o Lasse J syftar på att de traditionella Opel hatarna uteblivit :).

#8
2017-03-22 10:13

Ok - då vet vi att de som inte är märkes-entusiaster automatiskt karaktäriseras som märkes-hatare....

#9
2017-03-22 10:19

Jag har inget emot Opel men är bara inte intresserad av dem, är jag märkeshatare då?

#10
2017-03-22 10:22

Ja - det anses du säkert Hacken men tänk att man ens kan bli betraktad som "märkeshatare" - vi talar ju trots allt bara om lite sammansatt plåt med olika märken i nosen.

#11
2017-03-22 11:06

Män har nog ofta ett "revirbeteende" när det gäller sina bilar, man får inte prata illa om deras bilar och man måste hålla med om de säger att de är världens bästa bil annars är man märkeshatare.
De försöker också att till varje pris få andra att köpa samma märke när de byter bil.

#12
2017-03-22 11:10

Vem betraktar er som märkeshatare Pi? eller Hackenbush?. Att det finns de som bara skriver för att gnälla så fort Opel dyker upp gör ju inte er till märksehatare.
Själv är jag ointresserad av både Opel och flera andra märken men hatar inget av dem.
Denna artikel är ju postiva nyheter för Opel hur man än vrider på det.

#13
2017-03-22 15:26

Ogillar rent generellt ordet "hata" och alla varianter av det så "Opelhatare" eller "Peugeot-hatare" eller "Toyota-hatare" är alla lika illa - liksom uttryck som "Tyskbils-älskare". En bil som älskare - lite skumt i mina ögon....

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.