Bild
Nästa artikel

Nya Nissan Leaf till hösten

Nyheter

Efter sommaren har nya generationen av Nissans elbil sin premiär.

Nya Nissan Leaf till hösten

Kommentarer

#1
2017-06-30 19:13

Vilken el-bil är den vanligast förekommande privatregistrerade el-bilen mån tro?
Någon som vet?

#2
2017-06-30 19:20

Verkar som att det är Leaf som är populärast även hos fysiska personer.
http://www.bilsweden.se/statistik/nybilskopare-personbilar

#3
2017-06-30 20:11

Inte så förvånande eftersom den funnits såpass länge.
Men den behöver otvivelaktigt en rejäl uppdatering.

#4
2017-06-30 21:44

Hoppas den blir lite större, och mer praktisk. Ett ansiktslyft på design vore inte heller fel.

#5
2017-06-30 21:44

Hoppas den blivit av med pajasstuket och får lite mer drag av normal bildesign.

#7
2017-07-01 10:57

Styggavargen: Större ? Hur blir det med vikten då? Skall vi inte försöka att få bilarna lättare?

#9
2017-07-01 09:07

Det verkar som man har tagit bort de otäcka halvmeterlånga strålkastarna, tack för det!

#10
2017-07-01 09:26

Även om Nissan Pulsar inte är nån pulshöjare så skulle nog ändå Leaf vinna på att se ut mera som den - vilket "spionbilderna" också tycks tyda på.

#11
2017-07-01 12:03

HT19, hade bilen varit 1-2 dm längre hade den varit mer praktisk. Visst skenar vikten iväg. Om du nu försöker säga att inläggen om SUV som jag kritiserar, så handlar det enbart att vikten där skenar utan några som helst fördelar. Elfordon kommer automatiskt bli mycket tyngre, så jag tycker det är fel att tex bygga en EL-SUV. Varför införa mer vikt och klumpighet än absolut nödvändigt?

#12
2017-07-03 19:21

Att döma av Grossers länk verkar den bli avsevärt snyggare än den nuvarande. Kanske även lite större.
Kan vara ett alternativ, faktiskt.

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.