Bild
Nästa artikel

Fler bilder på F-PACE

Nyheter

Jaguar har släppt ytterligare bilder på nya crossovern när den testas i snö och ökenhetta.

Nya Jaguar F-PACE har de senaste månaderna fått utstå hårda prövningar. Den har testats i extrema miljöer, bland annat i 40 minusgrader i svenska Arjeplog och i Dubais stekande temperaturer på uppemot 70 grader i direkt solljus.

Samtidigt får vi nu se lite mer av crossovern som rullar ut på vägarna nästa år. Dock fortfarande med viss maskering.
 
Diskutera: Vad tycker du om nya F-PACE?

Kommentarer

#1
2015-07-29 11:08

Jaguar har alltid gjort slanka och sköna bilar som är godis för ögat, men inte i detta fallet. Tycker nästan den är direkt ful.

#2
2015-07-29 11:37

Mmm.. kanske inte snyggaste Jaggan, direct. Men kanske den är bra, det är ju viktigt det med.

#3
2015-07-29 13:28

Inget som jag kommer att stå i kö för att köpa i alla fall.

#4
2015-07-30 11:07

Ser ut som vilken klumpeduns som helst.

#5
2015-07-30 18:57

Släppta bilder med viss maskering?? Hade inte Team Sky en F-pace som följebil vid årets Tour de France?

#6
2015-07-30 20:42

@Sammen, jo, men den var ju maskerad den också.

#7
2015-07-31 11:10

@Swemba Ja, det kanske den var, fast väldigt lätt maskerad ungefär som på bilderna i artikeln.

Ändå konstigt att man "släpper" bilder på något som miljontals åskådare och TV-tittare kunnat se i nästan en månad. Men det är klart, alla tricks för att få uppmärksamhet och vissa media sväljer uppenbarligen betet direkt.

#8
2015-07-31 11:45

@Sammen, kanske släpptes bilderna i samband med Tour de France, men ViB har inte uppmärksammat det förrän nu?

#9
2015-07-31 16:03

@swemba Ja kanske det. Ännu konstigare om man publicerar 1 månad gamla pressreleaser.

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.