Bild
Nästa artikel

Annorlunda bílreklam

Nyheter

När Kia lanserar sin nya pro_cee'd  i samband med Stockholm Fashion Week gör man det annorlunda.  En fotoutställning av bilens kampanjbilder som skapats av modefotografen Thomas Klementsson och den världsberömda stylisten Liselotte Watkins ska hjälpa till att skapa intresse för bilen.



Fotokampanjen som går under namnet Seven Sins, är inspirerad
av de sju synderna. Resultatet är sju starka modebilder där supermodellen
Adriana Cernanova från Ukraina porträtterar vrede, frosseri, högmod, lättja,
girighet, vällust och avund. 
Utställningen kommer att hänga i fönstren till hotell Scandic Anglais
vid Stureplan i Stockholm.



Taggar: Nyheter

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.