Bild
Nästa artikel
Reportage

Sprucken ratt efter 2 000 mil: ”Undermålig kvalitet”

Publicerad 2021-05-24 15:01 (uppdaterad 2021-05-24 15:05)
Clio-ägaren Tim trodde att nybilsgarantin skulle gälla.
Lädret i ratten sprack på en Renault Clio efter knappt 2 000 mil. Garantiärende? Nej, hävdar Renault, trots att nybilsgarantin gäller även inredningen.
Det här är en låst artikel. Logga in för att fortsätta läsa.

Digital prenumeration

Läs allt – bli Premium-medlem

Det här är en del av vårt premium-innehåll. För att läsa vidare behöver du starta en prenumeration eller logga in om du redan har ett konto.

  • Tillgång till alla artiklar
  • Digital tidning ingår
  • Exklusivt nyhetsbrev

Missa inget från Vi Bilägare

Genom att anmäla dig godkänner du OK-förlagets personuppgiftspolicy.