Bild
Nästa artikel

SE WEB-TV PÅ VIBILAGARE.SE!

NU STARTAR EN NY ERA:

Den 24 november startar en ny era för Vi Bilägare. Då är det premiär för tidningens egna Web-TV-program om bilar - på Vibilagare.se

- Det har inte funnits något riktigt konsumentinriktat motorprogram i TV sedan Trafikmagasinet försvann, säger Nils-Eric Frendin, chefredaktör på Vi Bilägare, och fortsätter:

- Med hjälp av våra systertidningar inom OK-förlaget, kommer vi att erbjuda det!

Satsningen på Web-TV är omfattande. För produktionen svarar bolaget Loop Sweden som också producerar inslag för bland andra TV4.
 
Premiärprogrammet blir i form av ett magasin där förproducerade inslag blandas med studiointervjuer.

- Vi ska göra ett motorprogram med bredd, säger Nils-Eric Frendin, chefredaktör för Vi Bilägare.

Programledare blir Tommy Wahlström, till vardags reporter på Vi Bilägare. Och premiär blir som sagt den 24 november - klockan 12:00. Missa inte detta!
Taggar: Nyheter

Kommentarer

#1
Mats Eriksson
2008-11-20 12:40

Tycker det låter jätte-intressant med Webb-TV. Ser fram emot det.

#1
Thomas Andersen
2008-11-20 12:49

Dette høres bra ut. Følger med fra Norge... :)

#1
rolf wimhed
2008-11-20 15:27

Kul och i tiden
Bra att ni lägger ut inf. på webben
tack

#1
Erik
2008-11-20 18:52

Låter bra. Jag har verkligen saknat Trafikmagasinet i TV. Inget annat trafikprogram, inklusive Teknikens Värld, har kommit i närheten av Trafikmagasinets mycket höga kvalitet. Ni har mycket att leva upp till! :o)

#1
Shogun
2008-11-21 00:37

Ja, det vore kul med ett riktigt seriöst bilprogram. Det har funnits så många fjant program om bilar både utländska och svenks som man kan vara utan. Varför ska allt vara så larvigt och fjantigt och roligt ?
Nej fram för ett riktigt seriöst program som man får förtroende för !

#1
johan
2008-11-21 11:36

Äntligen! Ett seriöst motorprogram!!!! I väntan på på erat web-tvprogram hittade jag ett inslag från mph sportbilsmässan på www.svenskmässtv.se. Inget riktigt motorprogram men man fick ijallefall lära sig lite mer om några av de vassaste bilarna som finns.

#1
Kenneth Ahlberg
2008-11-21 22:20

Tack för tipset om mph sportbilsmässan! Något av de läckraste bilarna jag sett!

#1
Benke
2008-11-24 13:09

Jag sitter här den 24/11 12.08 och undrar va fan vebb tv:en tog vägen?
Bra premiär.

#1
HENKE
2008-11-24 13:10

Jag sitter här den 24/11 12.10 och undrar oxå vart webb tv:en tog vägen...

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.