Bild
Nästa artikel

Officiell: Här är Skoda Yeti

Nyheter

Skoda Yeti är officiell. Nykomlingen är Skodas huvudnummer i Genève - och här är bilder på den.

Skoda Yeti visades som koncept för första gången vid bilsalongen i Genève 2005. Därför är det passande att den färdiga modellen får premiär på samma salong 2009.

Här är de första bilderna från presentationen av nykomlingen - visst ser den lite spännande ut?
Taggar: Nyheter
Officiell: Här är Skoda Yeti
Officiell: Här är Skoda Yeti

Kommentarer

#1
Roy
2009-03-03 12:31

De bilder ni visar här på er webbplats är alltid så pluttiga, så det mest spännande är väl att ta sig till någon av konkurrenternas webbplatser. De brukar kunna presentera rejäla bilder så att man verkligen får en uppfattning.
Om jag minns rätt, så är väl Yeti någon sorts crossower.

#1
Micke
2009-03-03 12:45

Jag håller med ROY, se till att vi får titta på lite högupplösta bilder istället för miniatyrer...
Annars en jäkla bra tidning ni har :)

#1
Håkan
2009-03-03 14:06

Små bilder??? Här finns det inga bilder alls! :-( Kör Mozilla Firefox v2.0.0.20. Så visst är tidningen mycket bättre.

#1
björn
2009-03-03 17:04

är det ett dåligt skämt, kallar ni det här bilder, det benämns miniatyrer och visar i princip inget alls, för smått
annars tack för bra tidning

#1
Calle
2009-03-03 17:30

Äre en VW Tiguan light?!? Som vanligt ingen/dålig analys/kommentar från artikelförfattaren. Sen gärna tydbara bilder från olika håll/riktningar. Har ni inga proffsfotografer?!

#1
Ola Andersson, Vibilagare.se
2009-03-03 18:02

Micke, Roy//
Tyvärr ger inte vårt system någon möjlighet att ha högupplösta bilder. Jag hade gärna haft det med, men tyvärr finns inte förutsättningarna.
Håkan // Jag använder också Firefox. Här fungerar det. Men jag ska undersöka det.
Calle // Analyser och kommentarer överlåter jag till analytiker och proffstyckare. Och tyvärr är jag inte bättre fotograf än så här.

#1
PREVIA
2009-03-03 18:54

Snömannen = Yeti.
http://www.carmagazine.co.uk/upload/7816/images/02SkodaYeti.jpg
Vist är det snyggt med tvåfärgade bilar!
http://yourtoyotacars.blogspot.com/2008/08/2007-toyota-fj-cruiser.html

#1
PREVIA
2009-03-04 21:15

Om man vill ha fler bilder är det väl bara att söka på Yeti!
http://images.google.com/images?q=skoda+yeti&ndsp=20&um=1&hl=en&rls=com.microsoft:sv:IE-SearchBox&rlz=1I7GGLR&sa=N

#1
Ante
2009-03-04 21:27

Yeti är skitsnygg! Synd att den inte kommer till Sverige förrän i oktober. Kul att man lyckats behålla så pass mycket av konceptbilens design. Undrar om det kommer en cabrioletversion, en Yeti Fun? Hoppas bara att priset inte skenar iväg. Skoda börjar bli dyra.

#1
nilwes
2009-03-06 19:36

Om bilen är bra hur byter man glödlampor? Jag skulle vilja att all presentation skulle handla om hur ekonomiskt praktisk det blir när det är dags för att laga vradagsslitaget. Jag har en granne som har lagat sin Laguna Renault i 6 år och snart kosta lika mycket som en ny bil.

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.