Nästa år växer BMW:s X-familj och redan nu får vi se hur nya storsuven X7 kan komma att se ut.
Det finns tre sätesrader i BMW X7 iPerformance, varav två platser på varje rad. Konceptbilen är en laddhybrid som kombinerar el med en bensinmotor.
I designarbetet har ledstjärnan varit lyx och flärd för att visa att det här kommer att bli en exklusiv och bil som inte satsar på budgetsegmentet när den sätts i produktion 2018. Bevis på denna flådighet finns enligt BMW i panoramaglastak, och avskalad minimalistisk interiör med detaljer i askträ och aluminium.
På utsidan är bilen med BMW-mått mätt djärvt designad, men det återstår att se hur stor del av de vågade linjerna som hänger med i produktion.
Diskutera: Vad tycker du om BMW X7 iPerformance?
I designarbetet har ledstjärnan varit lyx och flärd för att visa att det här kommer att bli en exklusiv och bil som inte satsar på budgetsegmentet när den sätts i produktion 2018. Bevis på denna flådighet finns enligt BMW i panoramaglastak, och avskalad minimalistisk interiör med detaljer i askträ och aluminium.
På utsidan är bilen med BMW-mått mätt djärvt designad, men det återstår att se hur stor del av de vågade linjerna som hänger med i produktion.
Diskutera: Vad tycker du om BMW X7 iPerformance?
Kommentarer
Jag tycker BMW 2002 från 1974-75 har snyggare grill.
Tycker den liknar XC90 - fast med lite "snik"-el för att få politikerna glada (i ca 60km)... Bättre kan ni väl BMW!?...