Redaktionen Förbrukningsknepet: Range Rover mer bak- än fyrhjulsdriven Range Rover blir betydligt effektivare genom att vara mer bakhjulsdriven än fyrhjulsdriven. Läs hela artikeln 2021-11-01 18:20 Kommentarer L. Mäkinen Det mest fascinerande med den nya modellen tycker jag är luftmotståndet. De är nere på en koefficient på 0,30. Då är det inte mycket för luften att fastna på. Frontarea gör förstås sitt för att motverka framfarten. 2021-11-02 18:39 Logga in eller skaffa ett konto för att kommentera. Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.
L. Mäkinen Det mest fascinerande med den nya modellen tycker jag är luftmotståndet. De är nere på en koefficient på 0,30. Då är det inte mycket för luften att fastna på. Frontarea gör förstås sitt för att motverka framfarten. 2021-11-02 18:39
Kommentarer
Det mest fascinerande med den nya modellen tycker jag är luftmotståndet. De är nere på en koefficient på 0,30. Då är det inte mycket för luften att fastna på.
Frontarea gör förstås sitt för att motverka framfarten.
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.