Strax efter bilköpet gick växellådan sönder. Nu har Volvon stått på verkstad i ett år utan att bilägare och bilhandlare kommit överens.
Strax efter bilköpet gick växellådan sönder. Nu har Volvon stått på verkstad i ett år utan att bilägare och bilhandlare kommit överens.
Kommentarer
Kamux är bilförsäljarnas motsvarighet till telefonförsäljare. Det låter bra men blir det problem eller fel efter köp ligger allt på kunden. Jag undviker kamux men detta är min personliga åsikt.
Har en bekant som köpte en relativt ny bil på Kamux som visade sig ha ett mer eller mindre dolt fel. Dom försökte först reparera den på ett par olika verkstäder men utan acceptabelt resultat. Då fick han helt enkelt låta köpet av den bilen återgå och fick välja en annan bil istället så har var helt nöjd. Som vanligt beror det väl på vilken människa/försäljare man lyckas få kontakt med.
Bra där Pi, många är snabba att spä på med negativa kommentarer om företag som hamnat i konflikt med en kund, bra att även de med positiva erfarenheter skriver.
Kanske inte helt relaterat till artikeln, men är det vettigt av Bilkompaniet att göra en optimering på en bil de själva konstaterat inte är i bra skick? Låter som bäddat för konflikter.
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.