Tesla: Nej
Polestar: Ja
Det hade varit den snabba infon, I Sverige är det dumheter att inte likt Y erbjuda samtliga Model 3 med drag, är det inbakat så behöver ingen grina åt kostnaden, 14 papp till kan inte påverka nämnvärt om man hotar upp iaf en halv mille. Väntar själv på en Model 3 med drag, då det känns som ett dumt drag att inte välja till drag. Positivt vid försäljning och någon gång lär man få nytta av draget själv också...
Precis, jag tycker Tesla verkligen borde göra med 3 som med Y och "bjussa" på kroken, smyg på 10000 kr, ta samtidigt bort den sk leveransavgiften på 9+ tusen, tror alla skulle uppskatta det draget :)
På andra modeller kan man göra något liknande för att ta bort leveransavgiften.
Precis, jag tycker Tesla verkligen borde göra med 3 som med Y och "bjussa" på kroken, smyg på 10000 kr, ta samtidigt bort den sk leveransavgiften på 9+ tusen, tror alla skulle uppskatta det draget :)
På andra modeller kan man göra något liknande för att ta bort leveransavgiften.
Varför tror du att "alla" 3-ägare vill betala 10 000 kr för att få dragkrok? Det är ett överreklamerat tillbehör, som sällan kommer till verklig användning.
skarj skrev:
Precis, jag tycker Tesla verkligen borde göra med 3 som med Y och "bjussa" på kroken, smyg på 10000 kr, ta samtidigt bort den sk leveransavgiften på 9+ tusen, tror alla skulle uppskatta det draget :)
På andra modeller kan man göra något liknande för att ta bort leveransavgiften.
Varför tror du att "alla" 3-ägare vill betala 10 000 kr för att få dragkrok? Det är ett överreklamerat tillbehör, som sällan kommer till verklig användning.
Skrev jag någonstans att jag tror att alla 3-ägare vill betala 10000 kr för att få en dragkrok?
Det är bra med dragkrok, om man behöver åka till tippen med skräp eller hänga på cyklar till exempel. Naturligtvis finns det flertalet bilägare som aldrig använder dragkrok och är kluven till om det ska vara standard.
Att ägare av lite äldre Toyota-hybrider inte bryr sig om dragkroken är ju förståeligt eftersom dessa inte gick att få med dragkrok - och definitivt inte eftermonterad.
Har slutat åka till tippen själv så behovet av dragkrok har upphört. Använder Tiptap för detta. Kostar bara några hundra kr så kommer det en arbetskrafts invandrarde och hämtar skräpet.
Kommentarer
Tesla: Nej
Polestar: Ja
Det hade varit den snabba infon, I Sverige är det dumheter att inte likt Y erbjuda samtliga Model 3 med drag, är det inbakat så behöver ingen grina åt kostnaden, 14 papp till kan inte påverka nämnvärt om man hotar upp iaf en halv mille. Väntar själv på en Model 3 med drag, då det känns som ett dumt drag att inte välja till drag. Positivt vid försäljning och någon gång lär man få nytta av draget själv också...
Dessutom lär merkostnaden vid tillverkningen vara klart lägre än 14.000 kr...
Precis, jag tycker Tesla verkligen borde göra med 3 som med Y och "bjussa" på kroken, smyg på 10000 kr, ta samtidigt bort den sk leveransavgiften på 9+ tusen, tror alla skulle uppskatta det draget :)
På andra modeller kan man göra något liknande för att ta bort leveransavgiften.
Varför tror du att "alla" 3-ägare vill betala 10 000 kr för att få dragkrok? Det är ett överreklamerat tillbehör, som sällan kommer till verklig användning.
Skrev jag någonstans att jag tror att alla 3-ägare vill betala 10000 kr för att få en dragkrok?
Det är bra med dragkrok, om man behöver åka till tippen med skräp eller hänga på cyklar till exempel. Naturligtvis finns det flertalet bilägare som aldrig använder dragkrok och är kluven till om det ska vara standard.
Att ägare av lite äldre Toyota-hybrider inte bryr sig om dragkroken är ju förståeligt eftersom dessa inte gick att få med dragkrok - och definitivt inte eftermonterad.
Har slutat åka till tippen själv så behovet av dragkrok har upphört. Använder Tiptap för detta. Kostar bara några hundra kr så kommer det en arbetskrafts invandrarde och hämtar skräpet.
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.