Toyota C-HR var tänkt att locka unga köpare men blev populär bland pensionärer. Andrahandsvärdet är högt, särskilt för hybriderna.
Toyota C-HR var tänkt att locka unga köpare men blev populär bland pensionärer. Andrahandsvärdet är högt, särskilt för hybriderna.
Kommentarer
Överdesignad...
Håller med.
Lite märkligt att 1,8 + elmotor bara ger 122 hk, när deras 1,8 utan elmotor har 147 hk.
Om man bortser ifrån utseendet (högst personliga värderingar) så kan den säkert passa pensionärer eftersom dessa troligen sällan har nån som åker i baksätet - för det upplevs precis som man skriver i artikeln .
Otroligt bullrig och trångt baksäte med upprätt rygg. Populär som taxi så jag har åkt många sådana.
Men väldigt omtyckt av chaffisarna då de går snålt och håller bra.
Hade de inte bullrat som tusan hade det varit ett alternativ som tredjebil hos oss. (idag VW Up)
Rätt snygg faktiskt, helt oväntat att jag tycker det men den är lite småfräck.
Vi har haft vår C-HR ca ett år nu. Är mycket nöjda, upplever den inte alls som "bullrig". Ett bra köp anser min fru och jag.
Då lägger du till 40-50 tusen och köper en Lexus UX i stället. Då får du, som du vet, en mer förfinad och betydligt mycket mer komfortabel variant av C-HR
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.