Volkswagen hymlar inte med att ID.5 i allt väsentligt är samma bil som ID.4. Ny design av bakpartiet skänker möjligen mer flärd men ger också sämre baksäte.
Volkswagen hymlar inte med att ID.5 i allt väsentligt är samma bil som ID.4. Ny design av bakpartiet skänker möjligen mer flärd men ger också sämre baksäte.
Kommentarer
Alltså, varför bygger den inte en "ID Passat".. varför krångla till det så himla mycket? Passat var väl en bra modell under många år, med många praktiska egenskaper och hyfsat låg förbrukning som fossilbil. Jag vet inte vad andra tycker, men varför göra dessa helt onödiga "nya SUV" koncept (högre bilar)? Nu gjorde man ID5 lägre för att få en effektivare modell än ID4, men ville ha kvar konceptet SUV.. det går inte att förena dessa saker i samma bilmodell. Man vet att på ena sidan är det låg förbrukning man vill åt, på helt motsatt sidan finns SUV som inte ger låg förbrukning.. och nu skall dessa motpoler kompromissas mot varandra, det blir inte så bra enligt mig.
Det kommer här näst
Detta säger du i var o varannan tråd, så vi vet vad du tycker :-)
Jag tycker likadant men de tillverkar ju det som säljer.
Och då elbilar är svindyra, måste de tillverka bilar som de med pengar vill köpa.
= SUV
Okey då... men börjar inte SUV bli helt urvattnat?
Titta på försäljnings siffrorna. Dom ger dig svaret.
Min Enyaq Sportline är inte mycket högre än en XC70.
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.