Riktigt snygg och så här ska en inredning se ut, ljus och välstädad och med en riktig ratt som passar mig.
Det är trevligt att se att det går att behålla det traditionella och ändå vara nyskapande.
Uppdaterat: 2021-09-06 18:33
Varje Saab är värd att vårdas och bevaras, sådana bilar görs inte längre
Absolut snyggt med ljus inredning, visst, men det här med ljus ratt — blir den inte smutsig rätt snabbt? Just ratten verkar vara mer praktisk att ha mörk tycker jag.
EQE blir en ordentlig pjäs uppenbarligen; har någon hört talas om en eldriven C-klass? Som borde vara tillräckligt stor för de flesta. Och något mindre dyr. (Vad skulle den heta förresten? EQC är redan använt.)
Ja, vit ratt är inte praktiskt, hade det i S90 och det var inte bra, den behöver inte vara svart, men mörk.
I övrigt gillar jag verkligen den här.
Men vad spelar det för roll att EQC är använt?
Uppdaterat: 2021-09-07 08:30
Varje Saab är värd att vårdas och bevaras, sådana bilar görs inte längre
Vet inte om bilderna eller designen lurar ögat men den ser inte ut att vara större än C-klass.
Priset lär nog var närmare en miljon gissar jag.
Den är 493 cm lång läste jag någonstans, om jag minns rätt. Så rejält större än C-klass. Speciellt inuti, om nu tumregeln att elbilar har mer innerutrymme än bränslebilar för samma yttermått gäller även här.
Uppdaterat: 2021-09-07 13:34
Gäst (ej verifierad)
Gunnar Lindberg skrev:
Guran skrev:
Gunnar Lindberg skrev:
För lång för mitt garage. Jag får vänta på EQA.
https://youtu.be/AV1LzTMF92E
Vänta ?
EQA har du kunnat beställa i snart ett halvårs tid.
Nuvarande EQA är byggd som GLA. Jag är bara intresserad av en 100 procent elbil. Den bör komma.
Fast kanske med ett annat namn då. Och jag håller med om att EQA inte är en elbil. Är väl först med EQS och EQE som MB presenterar ”riktiga” elbilar
Kommentarer
Riktigt snygg och så här ska en inredning se ut, ljus och välstädad och med en riktig ratt som passar mig.
Det är trevligt att se att det går att behålla det traditionella och ändå vara nyskapande.
Absolut snyggt med ljus inredning, visst, men det här med ljus ratt — blir den inte smutsig rätt snabbt? Just ratten verkar vara mer praktisk att ha mörk tycker jag.
EQE blir en ordentlig pjäs uppenbarligen; har någon hört talas om en eldriven C-klass? Som borde vara tillräckligt stor för de flesta. Och något mindre dyr. (Vad skulle den heta förresten? EQC är redan använt.)
Jag gillar också ljus inredning, om den blir smutsig fort beror på hur man beter sig i bilen och man kan tvätta ALL bilklädsel.
Ja, vit ratt är inte praktiskt, hade det i S90 och det var inte bra, den behöver inte vara svart, men mörk.
I övrigt gillar jag verkligen den här.
Men vad spelar det för roll att EQC är använt?
För lång för mitt garage. Jag får vänta på EQA.
https://youtu.be/AV1LzTMF92E
Vänta ?
EQA har du kunnat beställa i snart ett halvårs tid.
Vet inte om bilderna eller designen lurar ögat men den ser inte ut att vara större än C-klass.
Priset lär nog var närmare en miljon gissar jag.
Nuvarande EQA är byggd som GLA. Jag är bara intresserad av en 100 procent elbil. Den bör komma.
Den är 493 cm lång läste jag någonstans, om jag minns rätt. Så rejält större än C-klass. Speciellt inuti, om nu tumregeln att elbilar har mer innerutrymme än bränslebilar för samma yttermått gäller även här.
Fast kanske med ett annat namn då. Och jag håller med om att EQA inte är en elbil. Är väl först med EQS och EQE som MB presenterar ”riktiga” elbilar
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.