Volkswagen Tiguan

Model: 
Årsmodell: 
2017
Beskrivning av problemet: 
Nya tiguanen har en bugg i sin skylt visning och man har inget ´datum när det ska åtgärdas. när man frågar om man får någon kompensation för att man inte får det man faktiskt betalar för så får man en axelryckning bara . Dåligt
Övriga kommentarer: 
Det är som man skulle köpa ny telefon med alla finesser men när man betalt så får man ill svars att vi har en bugg i programmet så du kan inte ta emot mms i telefonen. vilka skulle acceptera detta och då är det en telefon som kostar max 7000:- här köper man bil för 340 000 :- och ingen har frågat efter kompensation för en icke levererad finnes. som man ändå betalar för

Kommentarer

#1
2017-10-28 12:56

Tänk på att fuskkulturen sitter djupt i det bolaget. Fuskvagnar ska undvikas.
Ansvar, glöm det.

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.