Nästa artikel
Sätt press på bilbranschen – svara och tävla i AutoIndex!
AutoIndex

Sätt press på bilbranschen – svara och tävla i AutoIndex!

Publicerad 2024-02-07 14:22 (uppdaterad 2024-04-09 13:27)
Nu är det dags att delta i Sveriges mest omfattande bilkonsumentundersökning – AutoIndex. Med din hjälp kan Vi Bilägare avslöja vilka bilmodeller som svenska bilägare är nöjdast eller mest missnöjda med, vilka märken som har de mest pålästa bilförsäljarna, bästa servicerådgivarna och mycket mer.

AutoIndex är en unik undersökning som har besvarats av en halv miljon svenska bilägare sedan starten 2001.

Som tack för din medverkan har du chansen att vinna ett av 13 superpresentkort till ett totalt värde av 25 000 kronor. Genom din medverkan ger du också Vi Bilägare möjlighet att avslöja vilka bilmodeller som svenska bilägare är mest och minst nöjda med, vilka bilförsäljare som har mest kunskap om produkten, vilka märken som har de bästa servicerådgivarna och kunnigaste serviceteknikerna.

Är du Volvoägare har du dessutom möjlighet att påverka betygsättningen av landets Volvohandlare och deras verkstäder.

– Med AutoIndex har alla bilägare en möjlighet att påverka och tillsammans kan vi se till att biltillverkarna levererar den produkt och de tjänster som utlovas i bilreklamen, säger Klas Skarin, ansvarig för AutoIndex på Vi Bilägare.

Undersökningen genomförs i samarbete med Loyalty Group och publiceras i Vi Bilägare med start i maj.

Här svarar du på frågorna i AutoIndex 2024

Så funkar ”superpresentkortet”

Sveriges mest omfattande bilkonsumentundersökning är ett gyllene tillfälle att betygsätta ditt bilmärke. Som tack för din medverkan lottar vi ut 13 superpresentkort med 25 000 kronor i potten.

Superpresentkortet är ett uppskattat inslag i AutoIndex - särskilt för deltagare som vinner 10 000 kronor (1 st) och 5 000 kronor (2 st). Därutöver vinner tio personer ett presentkort på 500 kronor från danska GoGift.

Presentkorten går att lösa in hos landets största varuhus, till exempel Gekås i Ullared, Zalando, Åhlens, Clas Ohlson, NetonNet, HM, Guldfynd, Granngården, TUI, och VING. Vill du hellre köpa cheeseburgare på McDonalds för vinsten går det också bra.

– Ju fler som tycker till om sitt bilägande desto större är möjligheten att påverka landets märkeshandlare. Majoriteten är duktiga på att ta hand om sina kunder men tyvärr finns det bilmärken som halkar efter, säger Klas Skarin, ansvarig för AutoIndex på Vi Bilägare.

Undersökningen genomförs i samarbete med Loyalty Group och publiceras i Vi Bilägare med start i maj.

Ämnen i artikeln

Missa inget från Vi Bilägare

Genom att anmäla dig godkänner du OK-förlagets personuppgiftspolicy.